Softvér CRM pre dodávateľov podujatí: zefektívnite svoje podnikanie

Hľadáte softvér, ktorý vám pomôže zefektívniť prácu a ušetriť čas?
Qvamp je ideálnym riešením pre všetkých dodávateľov podujatí. Jednotlivci a agentúry.

14 dní zadarmo
bez kreditnej karty
Využívajú desiatky priestorov a dodávateľov

Používajú ho zákazníci, ako napríklad:

Ideálne riešenie pre

eventové agentúry jednotlivci svadobní koordinátori technickí dodávatelia

Ideálne riešenie pre

eventové agentúry jednotlivci svadobní koordinátori technickí dodávatelia

Prečo dodávatelia podujatí začali používať Qvamp?

Každý z našich zákazníkov má svoje vlastné dôvody. Pozrime sa na tri z nich.

Majú chaos v administratíve a komunikácii

Priečinky, zdieľané disky, e-maily, hromady dokumentov, papierové poznámky a správy v aplikácii WhatsApp. S týmto problémom zápasí aj mnoho predajcov podujatí. Ak máte aj vy podobný problém, potom na každej udalosti strácate desiatky až stovky minút zbytočnou prácou.

Majú hromady zbytočných e-mailov, ktoré len hľadajú

Niekedy dostanete len niekoľko e-mailov, ale častejšie dostanete desiatky e-mailov počas podujatia. Či už prichádzajú z jednej adresy alebo z viacerých, v e-mailoch sa často môžu vyskytnúť chyby. Orientovať sa v tejto komunikácii môže byť naozaj zložité.

Nestíhajú vybavovať dopyty a ponuky, prichádzajú o peniaze

Zákazníci očakávajú rýchlu reakciu. Ak je nedostatočná, môže to poškodiť vaše podnikanie. Dodávatelia podujatí často nemajú kapacitu na efektívne spracovanie dopytov, cenových ponúk a podujatí, čo vedie k stratám v čase špičky. Práve to rieši spoločnosť Qvamp.

Funkcie, ktoré dodávatelia oceňujú

Pozrime sa na niektoré funkcie, o ktorých vieme, že sú hlavným dôvodom, prečo si dodávatelia podujatí vyberajú Qvamp ako svoje CRM.

Všetky vaše otázky, nielen z vašej webovej stránky, sú na jednom mieste. Môžete ich prijať, odmietnuť, prideliť im vlastné statusy. Dotazy zahŕňajú priamu komunikáciu so zákazníkom prostredníctvom vášho zákazníckeho portálu.

Urobte si poriadok v databáze zákazníkov a v databáze miest, kde organizujete podujatia.

  • História zákazníkov, kontakty, triedenie a oveľa viac priamo v aplikácii Qvamp
  • Máte informácie a históriu o miestach konania podujatí, na ktorých pracujete.

Vďaka elektronickým zmluvám sa zbavíte papierovej administratívy. Jedným kliknutím jednoducho pripravíte zmluvu priamo z aplikácie Qvamp a druhým ju odošlete zákazníkovi.

Viac o elektronických zmluvách ->

Pripravte si šablóny a pošlite predsvadobný dotazník alebo dotazník na podujatie s ponukou ďalších služieb na dve kliknutia. Na odpovediach môžete spolupracovať, pričom všetky odpovede získate priamo na konkrétnej udalosti.

Viac o elektronických formulároch ->

Harmonogram je skvelý nástroj, ktorý vám pomôže nielen naplánovať samotnú udalosť, ale možno aj pripraviť sa na ňu. Môžete vytvoriť časové bloky zdieľané so zákazníkom aj interné bloky, ktoré sú určené len pre vás.

Viac o rozvrhu ->

Zákaznícky portál je navrhnutý tak, aby zjednodušil komunikáciu a zdieľanie informácií medzi vami a vašimi zákazníkmi. Zákaznícky portál je váš, nie je potrebná žiadna registrácia. Zákazníci k nemu majú prístup automaticky.

Na portáli môžu vaši zákazníci komunikovať, potvrdzovať cenové ponuky, podpisovať zmluvy, spravovať financie, vypĺňať formuláre, prezerať rozvrhy atď.

Ďalšie informácie o zákazníckom portáli ->

Ste pripravení?

Využívajú desiatky priestorov a dodávateľov